kata-kata positif mampu meningkatkan motivasi diri..

Saturday 2 July 2011

benda yang aku nk cakapkan ni,sebenarnya selalu sangat aku buatlah,benda nie aku buat untuk mencapai impian aku dan mengatasi sebarang masalah,aku tahu maybe antara kita pernah buat tp bukan secara serius.

Bangun pagi: sebelum aku bangun dari tidur aku selalu cakap benda yang positif,seperti saya seorang yang rajin,saya seorang yang tidak mudah putus asa,setiap cabaran merupakan batu loncatan dalam kehidupan,bnyk lg kata2 positif yang kte leh create sendri,terpulang pada dri sendri,nasihat aku cakapalh kata2 positif nie sbnyk 15 kali setiap kali bangun dari tdo..cara ini aku beljar dari seorang pakar motivasi dan memang terbukti membantu aku untk mengekalkn prestasi aku dalam pelajaran,kalo bole guna kan lah jgk semasa kte hdapi kemurungan or whateverlah,selamat mencuba..ingatlah hanya diri kte saja yang bole ubah hidup kte.... :)

0 comments:

Blog contents © the life never end.. 2010. Blogger Theme by Nymphont.